Zaposlitev
»Trebej nan ene fajne lidi, ka so prilčni«
Zaradi širitve dejavnosti v zadnjih treh letih prekmurska gostilna v Ljubljani Güjžina na Mestnem trgu 19 išče:
1. VODJO RESTAVRACIJE
2. KUHARJA
za redno delovno razmerje za nedoločen čas s poskusnim delom.
PRI NAS VERJAMEMO V SPODNJE:
– Lepa beseda lepo mesto najde.
– Delaj z drugimi tako kot želiš, da bi drugi delali s teboj.
– Odkritost in iskrenost sta vedno zmagali.
– Najprej je treba poslušati, potem pa gremo korak naprej.
– Uspeh je delo vsega osebja – tima in ne množice posameznikov.
– Vsi si moramo vzeti čas tudi zase. Pomembna je pot do cilja in ne cilj sam.
– Delamo in ustvarjamo kot družina
ČE STE TAKI PO NARAVI, POTEM LAHKO POSTANETE DEL PREKMURSKE EKIPE V LJUBLJANI
1. Opis delovnega mesta: VODJA RESTAVRACIJE
Vodja restavracije zagotovlja, da restavracija delujejo učinkovito in donosno ter hkrati ohranja svoj ugled. Vodja mora usklajevati različne dejavnosti, ne glede na velikost ali vrsto naloge. Vodja je odgovoren za poslovno uspešnost restavracije, kot tudi za ohranjanje visokih standardov hrane, storitev ter področja zdravja in varnosti zaposlenih. Vodja upravlja z vsemi strateškimi aktivnostmi glede izvedbe dan za dnem.
Tipične delovne aktivnosti
– Prevzemanje odgovornosti za poslovno uspešnost v restavraciji.
– Nadomeščanje in pomoč osebju v strežbi in pripravi, ko je to potrebno zaradi povečanega obsega del
– Analiza in načrtovanje ravni prodaje in dobičkonosnosti.
– Organizacija marketinških aktivnosti, kot so dogodki in sheme kalkulacij.
– Pripravljanje poročil ob koncu izmene / tedna / meseca, vključno z nadzorom osebja, nadzorom hrane in prodaje.
– Priprava in izvajanje načrtov za uspešnost natakarjev in njihov razvoj.
– Nastavitev proračuna skupaj z vodstvom podjetja.
– Načrtovanje in usklajevanje menijev.
V ospredju tudi naslednje delovne aktivnosti:
– Usklajevanje celotnega delovanja v restavracije v rednih izmenah.
– Vodenje vseh zaposlenih in zagotavljanje povratnih informacij.
– Spremljanje in vodenje odziva na pohvale in pritožbe strank.
– Zagotavljanje, da se vsi zaposleni držijo enotnih standardov družbe.
– Se srečuje, pozdravlja stranke ter organizira knjigo rezervacij.
– Strankam svetuje izbor hrane in izbiro iz vinske karte.
– Zaposluje kader, ga usposablja in navdihuje že motivirane zaposlene.
– Organizira in nadzira logistiko kuhinje, čakalno vrsto in osebje za čiščenje.
Aktivnosti v procesih nabave in kvalitete
– Ohranja visoke standarde nadzora kakovosti, higiene in zdravja ter varnosti zaposlenih.
– Preverja ravni zalog z rednimi in nenapovedanimi “štih” inventurami ter naroča potrošni material.
– Pomaga pri upravljanja dnevnih zaključkov, da so točni, v roku in oddani varno v sef
Pomagajo na vseh področjih, v restavraciji, ko narekujejo okoliščine.
Kaj pričakujemo:
– vsaj V. stopnjo izobrazbe (ekonomska, gostinska smer)
– minimalno 5 let izkušenj na področju vodenja restavracije
– iz CV mora biti razvidna kontinuirana dolgoročna lojalnost pri prejšnih zaposlitvah z vsaj minimalno 2-3 leti dela pri določenem delodajalcu, brez hitrih menjav delovnega okolja.
– računalniško pismenost (dobro poznavanje programov Ms Office)
– aktivno znanje angleščine ali nemščine
– razvite ročne spretnosti
– izpit B-kategorije
– prodajne in prezentacijske sposobnosti
– samoiniciativnost, dinamičnost
– zaželeno izkušnje na področju prodaje
2. Opis delovnega mesta: KUHAR
– načrtovanje, organiziranje nadziranje dela na področju kuhinje
– priprava hrane, pripravlja jedilnik za naslednji dan
– upoštevanje standardov kvalitete priprave hrane
– planiranje nabave, prodajnih poti in aktivnosti
– spremljanje svetovnih trendov na področju razvoja kulinarike
– spremljanje in analiziranje ponudbe dobaviteljev s tehničnega vidika (vsebina)
– samokontrola
– preverjanje kvalitete hrane in pijače
– zagotavljanje nemotene preskrbe družbe in gostov
– naročanje sestavnih elementov kuhinje po planu nabave in po
– organiziranje transporta sestavin do družbe (časovno in cenovno optimiranje)
– prevzemanje, skladiščenje in izdajanje sestavnih delov
– izdajanje prodajnih artiklov
– vodenje skladiščnega poslovanja – evidentiranje, spremljanje in poročanje o stanju zalog
– zagotavljanje kakovosti dela v kuhinji
– skrb za urejenost delovnega prostora
– delovni čas od 12h do 24h
Kaj pričakujemo:
– vsaj V. stopnjo izobrazbe (gostinska smer)
– minimalno 5 let izkušenj na področju kuhinje
– iz CV mora biti razvidna kontinuirana dolgoročna lojalnost pri prejšnih zaposlitvah, brez hitrih menjav delovnega okolja.
– aktivno znanje angleščine
– izpit B-kategorije
– prezentacijske sposobnosti ponujene hrane
– samoiniciativnost, dinamičnost
– izkušnje na področju kuhanja, dobrodošle reference v obliki nagrad, tekmovanj, lastna galerija slik ponujene hrane
Kaj nudimo:
– delo v tradicionalni prekmurski ekipi s poudarkom na dobrih medosebnih odnosih
– stimulativno nagrajevanje vezano na doseganje planov celotnega podjetja na letni ravni
– prijetno delovno okolje
– zaposlitev bo sklenjena za nedoločen čas s poskusnim delom (možne so tudi alternativne oblike poslovnega sodelovanja)
Vloge sprejemamo do zasedbe prostih delovnih mest. CV oziroma prijave z življenjepisom sprejemamo na elektronski naslov: perozzi.ester@gmail.com s pripisom: Razpis za: vodja restavracije ali kuhar (Güjžina). Zaželeno je, da vlogi priložite vaše reference z razpisanega področja.
Kontakt za več informacij:
ga. Ester Perozzi
gsm: 031 374 527
e-mail: info@prekmurska-gostilna.si